Geplaatst: 27-01-2009 10:15
rookt de wagen heftig (witte rook) bij het starten? Dit wijst op lucht in injectiesysteem!
als je met bidon de brandstoftoevoer voorziet, heb je er dan ook aan gedacht om de retour op de pomp af te sluiten? (bv met een retourdopje van de injectoren van de oudere diesels)
>Christophe