Doblo 1.3 JTD valt in noodloop

4 reacties

Merk
Fiat
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
1.3 JTD
Eerste inschrijving
januari 2003
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 19-10-2008 23:34

[113740]Hallo

Ik heb hier een fiat doblo die bij flink optrekken in zijn noodloop programma valt. Als je hem dan opnieuw start rijd hij weer goed totdat je wweer doortrekt.

Computer uitgelezen en deze geeft inlaatluchttoevoer debietprobleem. Heb alle inlaat slangen etc gecontroleerd deze lijken ok map sensor uitgewisseld en de luchtmassameter vervangen maar dit heeft niet geholpen.

Kan iemand mij verder helpen?