Geplaatst: 19-10-2008 23:34
[113740]Hallo
Ik heb hier een fiat doblo die bij flink optrekken in zijn noodloop programma valt. Als je hem dan opnieuw start rijd hij weer goed totdat je wweer doortrekt.
Computer uitgelezen en deze geeft inlaatluchttoevoer debietprobleem. Heb alle inlaat slangen etc gecontroleerd deze lijken ok map sensor uitgewisseld en de luchtmassameter vervangen maar dit heeft niet geholpen.
Kan iemand mij verder helpen?