Geplaatst: 20-10-2008 20:09
[113793]hallo deze auto verbruikt in de stad praktisch geen olie maar bij langere ritten
bv 200km verbruikt hij zo een liter
wij hebben al geprobeerd andere olie en andere diktes maar zonder resultaat
wie weet raad
alvast bedankt