3 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 21-10-2008 16:25
[113842]wie kan mij vertellen hoe ik de ventilator voor de koeling(visco) los kan krijgen?
Had begrepen dat je deze tegen gesteld eraf moet draaien maar hoe houd ik hem tegen?