automaat in noodloop

2 reacties

Merk
BMW
Model
3-serie
Type
Onderwerp
Motorcode
328i
Eerste inschrijving
januari 1999
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 13-05-2009 13:10

[128552]automaat staat in noodloop, heeft geen achteruit, dynamolampje brand, laad wel bij ,motor loopt goed.

geeft als storing aan startblokkeerschakelaar op automaatbak aan, deze is vervangen.storing blijft.

heeft geen achteruitrijverlichting. heel soms is de storing weg en rijdt de auto perfeckt.

bakcomputer is gewisseld ,bedrading is goed.