Geplaatst: 13-05-2009 13:10
[128552]automaat staat in noodloop, heeft geen achteruit, dynamolampje brand, laad wel bij ,motor loopt goed.
geeft als storing aan startblokkeerschakelaar op automaatbak aan, deze is vervangen.storing blijft.
heeft geen achteruitrijverlichting. heel soms is de storing weg en rijdt de auto perfeckt.
bakcomputer is gewisseld ,bedrading is goed.