Geplaatst: 18-05-2009 23:34
[128909]Beste allen,
Probleem; raambediening bestuurderszijde werkt links niet en rechtse raam gaat alleen omlaag. Omhoog moet ik met rechtse deurschakelaar doen.
Passagierzijde werkt het rechtse raam wel. Deurschakelaars uitgewisseld.
Centrale vergrendeling LV werkt niet, moet met sleutel deur openen, dan gaat rechtse deur ook niet los.?
Waar moet ik nog kijken. zekeringen OK.
Alvast bedankt
Jensen