transporter slecht starten en onregelmatig stationair lopen

8 reacties

Merk
Volkswagen
Model
Transporter
Type
Onderwerp
Motorcode
2.5 TDI
Eerste inschrijving
januari 1997
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 01-04-2008 11:21

[101951]Hi allemaal,

Misschien hebben jullie dit al eens meegemaakt.

als hij een nacht stil gestaan heeft start hij niet meer.

als je hem dan aantrekt loopt hij meteen en ook mooi.

stationair loopt hij mooi maar af en toe lijkt het alsof je bij een benzine auto een bougiekabel lostrekt en weer terug doet.

dacht aan lucht in het syteem maar zitten geen lucht bellen in de leiding.

o-ring van de retour gecontroleerd is ok.

gr Jeroen