Geplaatst: 01-04-2008 11:21
[101951]Hi allemaal,
Misschien hebben jullie dit al eens meegemaakt.
als hij een nacht stil gestaan heeft start hij niet meer.
als je hem dan aantrekt loopt hij meteen en ook mooi.
stationair loopt hij mooi maar af en toe lijkt het alsof je bij een benzine auto een bougiekabel lostrekt en weer terug doet.
dacht aan lucht in het syteem maar zitten geen lucht bellen in de leiding.
o-ring van de retour gecontroleerd is ok.
gr Jeroen