climatronic paneel werkt soms niet

5 reacties

Merk
BMW
Model
3-serie
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 1999
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 31-03-2008 11:17

[101897]hallo

ik heb hier een bmw e36

daarvan valt soms het bedieningspaneel van de airo weg

al je vervolgens op een knop drukt kan zijn dat hij het weer gaat doen.

of hij gaat spontaan weer aan de praat onder het rijden .

Als het paneel niet werkt, valt ook de kachelventilator uit.

heeft iemand hier ervaring mee??

alvast bedankt.