Geplaatst: 31-03-2008 11:17
[101897]hallo
ik heb hier een bmw e36
daarvan valt soms het bedieningspaneel van de airo weg
al je vervolgens op een knop drukt kan zijn dat hij het weer gaat doen.
of hij gaat spontaan weer aan de praat onder het rijden .
Als het paneel niet werkt, valt ook de kachelventilator uit.
heeft iemand hier ervaring mee??
alvast bedankt.