3 reacties
Opgelost
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 22-05-2009 14:19
Even een vraag voor de profs van Peugeot.
Wat is de procedure voor het inleren van de gasklep van deze gti na het schoonmaken?
Het is het type met gaskabel (voor het geval je ze ook hebt zonder).
Gr,Richard.