Geplaatst: 20-05-2009 17:13
halo bij deze c5 2 is met geen mogelijkheid de nieuwe bandenspannings sensor in te leren ook met het inleer kastje wil het niet maar ook op andere wielen niet met het inleer kastje. als ik de 10 cijferige code van de sensor invul dan komt er een andere code terug in de parameters er staan meerdere code,s op het bandespannings sensor maar onder het rijden zegt hij alle wielen ingeleerd behalfe links achter als ik de wielen wissel van voor naar achter dan komt het probleem links voor.
iemand dit mee gemaakt ik hoor graag