Geplaatst: 01-04-2008 22:36
[101999]iemand al meegemaakt dat tijdens het starten de dagteller en tijdklok op nul springen?accu is goed massa punten zzijn ook goed zover ik ze heb kunnen vinden.de radio blijft gewoon spelen dus het lijkt erop dat de + van het instrumenten paneel wegvalt.moet dit nog nameten maar misschien dat iemand het al aan de hand heeft gehad