Geplaatst: 04-04-2008 9:48
[102141]Goeiedag techneuten.
Wij hebben een T4 staan die niet gloeit. Vanaf de zekering (tegen het L.scherm) loopt er een dikke rodedraad naar de zekeringskast en die krijgt geen stroom. Mijn vraag is als iemand ons kan voorzien van een schema van het gloeisysteem of weet welk relais voor het daarvoor is??
bvd Jerome.