gloeischema

3 reacties

Merk
Volkswagen
Model
Transporter
Type
Onderwerp
Motorcode
2.5 tdi
Eerste inschrijving
januari 1996
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 04-04-2008 9:48

[102141]Goeiedag techneuten.

Wij hebben een T4 staan die niet gloeit. Vanaf de zekering (tegen het L.scherm) loopt er een dikke rodedraad naar de zekeringskast en die krijgt geen stroom. Mijn vraag is als iemand ons kan voorzien van een schema van het gloeisysteem of weet welk relais voor het daarvoor is??

bvd Jerome.