Geplaatst: 03-04-2008 0:33
[102076]Auto heeft het probleem dat zo nu en dan de auto niet wil starten , dashboard lampjes vallen niet uit tijdens startstand . Contactblokje is ongeveer een halfjaar geleden vervangen. Starten geprobeerd met reservesleutel en de normale sleutel werkt geen van beide. Als een aantal keren de sleutel wordt omgedraait zie je op dashboard de knipperlichtcontrolelampjes een keer oplichten.
Soortgelijk probleem heeft zich ook voorgedaan voordat contactblokje was vervangen maar toen was wiggelen met sleutel de manier om nog te kunnen starten, dat is nu niet het geval.
auto is op moment nog niet uitgelezen op eventuele foutmeldingen/storingen