Geplaatst: 26-01-2009 22:22
[120853]Heb hier een 316 met 16 motor waarvan de co te hoog is. Bouwjaar is 1993
Stationair op 0,9 of 1%
Op toeren ongeveer 1,1 %
Stationair O2 van 0,9% dus lijkt mij niet dat er ergen iets lekt.
Lamdasonde geeft een spanning af van 0,4- 0,5 volt constant schommelt niet.
Zou dit een defecte sonde kunnen zijn of misschien iets anders??