Geplaatst: 23-05-2009 9:35
Geen storingen in het geheugen.
Probleem doet zich alleen voor bij koude start s'morgens bij het wegrijden. Auto slaat goed aan op 4 cilinders. Pakt goed gas op als je stilstaand (onbelast) acceleerd.
Zodra je echter weg wilt tijden (dus belast acceleerd) houd de auto in en valt stil.
Als de auto eenmaal op temperatuur is geweest heb je er de rest van de dag geen last meer van.