motor houd in eens in de 3 a 4 weken, motorstoringslamp brand.

2 reacties

Merk
Peugeot
Model
206
Type
Onderwerp
Motorcode
1.1
Eerste inschrijving
januari 2004
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 23-05-2009 14:52

[129203]deze auto heeft eens in de 3 a 4 weken dat hij in eens onder het rijden terug valt en dan ook niet meer vooruit te krijgen is, geen toeren meer. als de auto dan opnieuw gestart word is het probleem over, en rijd de auto weer 3 a 4 weken probleem loos. het motorstorings lampje blijft dan echter nog enkele dagen branden. er is al van alles aan vernieuwd van sensoren tot injectors, bobine, zelf de ecu is overgezet van een andere auto. wie denk mij te kunnen helpen?

de auto is uitgelezen en geeft de volgende storing aan: FC 768 ontstekingscircuit inhouden op minimaal 2 cilinders.