Geplaatst: 05-04-2008 0:10
[102203]hallo,
ik heb het volgende probleem met inmiddels 3 transporters. het betreft de uitvoering met de 5 cilinder tdi(rode d en i 136 pk), met een 6 traps automaat.
als je rustig rijdt begint af en toe de aandrijflijn te trillen, dan valt er niet meer met de auto te rijden. met 30km/h heb je het gevoel dat je van de weg stuitert.
en als je dan stopt en een klein stukje achteruit rijdt is het weg. ook gaat het af en toe vanzelf weg en na een tijdje komt het spontaan weer opzetten.
nu is er een nieuwe rechteraandrijfas besteld onder garantie, maar ik heb het vermoeden dat het in het bak zit.
is er iemand die dit probleem al eens mee gemaakt heeft?
zo ja dan hoor ik het graag
alvast bedankt
groeten jaap