Geplaatst: 27-01-2009 7:57
[120871]KLant vind dat smorgens de kachel pas laat op gang komt (ongeveer 15 km?)
smiddags heeft ze er minder last mee.
Het is vooral bij de voeten,dus ik zeg zet de openingen die naar je toe blazen dicht
en de regelklep iets meer naar de voeten ipv naar het raam en de airco uit,
mar ze is nog niet helemaal tevreden.
Het is een handmatige airco ,de kachel is met kabels en de kleppen gaan goed open en dicht.