Geplaatst: 09-04-2008 21:05
hallo kan iemand mijn helpen wij hebben een polo tdi 1.4 staan die bij accelereren veel rookt en houd in. Bij 2000toeren voel je hem ook trillen. Inmiddels hebben we al veel gedaan.
lm vervangen pompverstuivers en nog rookt hij. De turbo druk is goed en de EGR is schoon en blijvt niet open staan. er zitten geen foutcodes in.