Geplaatst: 28-01-2009 1:14
Van deze saxo zijn de stuurbekrachtiging, achteruitverwarming, kachelaanjager uit gevallen. Alle zekeringen zijn heel. Zekering F2 en F3 (25amp) onder het dashboard krijgen geen spanning. Nadat ik de gele relais er uit heb gehad en door gemeten (deze zijn ook goed) en de 4 hoofd zekeringen onder de motorkap er uit heb gehad start hij ook niet meer. Het lijkt wel of de startbeveiliging niet meer inkomt.
Met het omdraaien van de contactsleutel licht het "sleutellampje" wel even op. De ontsteking vonkt niet. De afstandbediening werkte al lang niet (batterij is goed).
In het schema zie ik dat F2 en F3 onder het dashboar gevoed worden door de 80amp zekering onder de motorkap.
wat is hier aan de hand? Iemand een idee?