Geplaatst: 28-01-2009 9:31
[120951]Deze volvo loopt stationair heel onregelmatig, lijkt wel of hij op 3 cil. loopt. En als je optrekt trilt de hele auto. Zit niet in de banden .
retour opbrengst verstuivers gemeten geen afwijkingen, ook geen foutcodes. ?
Wie heeft er ideen ?
grt
Henk