Geplaatst: 09-10-2008 14:41
[113081]hallo
ik heb hier een 307 staan met het volgende probleem de knop die op het dashbord zit om de esp uit of in te schakelen werkt niet ik heb al een nieuwe schakelaar gemonteerd maar dit geeft geen reseltaat , tevens heb ik het esp systeem uitgelezen maar hier staan geen fout codes in
en als ik hem aanstuur met de bosch kast om te zien of het esp lampje gaat branden gebeurt er ook niets.
wie weet raad
groetjes gavin