koelvloeistof probleem

3 reacties

Merk
Nissan
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
2.5dci 174pk
Eerste inschrijving
januari 2006
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 08-10-2008 15:11

[113029]Ik heb hier in het atelier een navara D40 waarvan in een tijdspanne van 3maanden een verbruik of verlies van 4l koelvloeistf heeft.

Geen verlies te zien ,circuit op druk gezet een ganse dag en geen drukverlies

Wagen heeft een perfecte koudstart( draait direkt mooi rond)

Ook niets van witte rook zowel koud als warm(dacht eerst aan de koppaking maar dan zou er oftewel druk op het cicuit moeten komen Of zou er witte rook moetente zien zijn)

Ook geen water bij de olie(olie is mooi zuiver)

Motor krijgt niet te warm

Kent iemand dit probleem?