Geplaatst: 30-01-2009 14:45
[121122]VW Polo 1.2 bj. 2002: DE MOTOR SLAAT NIET AAN!!
Klant kwam binnen met deze auto omdat de koppeling vervangen moest worden.
Koppeling vervangen => slaat 'ie niet meer aan. Hij bouwt veel druk op de inlaat.
Hij vonkt, krijgt benzine en wanneer ik de injectoren van hun plek haal (even omhoog) dan slaat 'ie wél aan. Maar zet ik de injectoren weer op hun plek, dan slaat 'ie dus niet aan.
Uitlezen: gedaan. Geen foutcode.
Klant wil natuurlijk zijn auto terug en dus graag hele snelle, maar vooral goede ideeen welkom! Alvast bedankt voor de reacties.