Geplaatst: 31-01-2009 18:36
[121224]Beste Renault mensen,graag zou ik een reactie krijgen op het volgende.
Ik ben door mijn oom benadert met het volgende probleem.
Op de snelweg lijkt het alsof de auto vaak gecorigeerd moet worden(auto is uitgeleind).
En het gevoel is dat het stuur in het midden veel zwaarder gaat(dus om hem dan naar links of naar rechts te
sturen).
Ook is me opgevallen dat tijdens manouvreren,wanneer he stuur naar rechts wordt gedraaid af en toe een
schokkend gevoel waarneembaar is.
Er is in het eerste opzicht geen lekkage zichtbaar en het niveau in het stuurpotje is ook in orde.
Ook van de multiriem is geen afwijkend gedrag waarneembaar
Vraag is dan ook of er veel problemen met het stuurhuis van deze auto zijn geweest.??????
Mvg Wim.