Renault Trafic

5 reacties

Merk
Renault
Model
Trafic
Type
Onderwerp
Motorcode
2.5dci
Eerste inschrijving
januari 2005
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 31-01-2009 18:36

[121224]Beste Renault mensen,graag zou ik een reactie krijgen op het volgende.

Ik ben door mijn oom benadert met het volgende probleem.

Op de snelweg lijkt het alsof de auto vaak gecorigeerd moet worden(auto is uitgeleind).

En het gevoel is dat het stuur in het midden veel zwaarder gaat(dus om hem dan naar links of naar rechts te

sturen).

Ook is me opgevallen dat tijdens manouvreren,wanneer he stuur naar rechts wordt gedraaid af en toe een

schokkend gevoel waarneembaar is.

Er is in het eerste opzicht geen lekkage zichtbaar en het niveau in het stuurpotje is ook in orde.

Ook van de multiriem is geen afwijkend gedrag waarneembaar

Vraag is dan ook of er veel problemen met het stuurhuis van deze auto zijn geweest.??????

Mvg Wim.