Geplaatst: 09-10-2008 21:55
[113124]Hoi collegas ik heb een probleem met een passat van bouwjaar 2002 klant kwam binnen rijden met een klacht dat de rempedaal hard was ik heb de rembekrachtiger vervangen in die oude zat motor olie nou vervangen de probleem was weg de klant belt over twee weken terug dat de rempedaal weer hard was geworden weer gekeken zat er weer motor olie in de rembekrachtiger dus heb ik de vacuumpomp vervangen maar niet geholpen de pedaal blijf hard en hoe kan er motor olie in de bekrachtiger komen wie heeft ooit zoiets meegemaakt