Geplaatst: 09-10-2008 15:58
[113085]Nadat de nokkenassen los geweest zijn,enopnieuw gemonteerd met de merktekens op 12 uur volgens gegevens ,.loopt bij de 4e cil de uitlaat kleppen tegen zuiger.Nu heb ik gehoord dat dit een bekend probleem is maar geen oplossing gehoord.Is er iemand die dit ook heeft gehad en of opgelost heeft?alvast bedankt