Geplaatst: 09-10-2008 16:21
[113086]heb hier collega met volgend probleem. Klant klaagt dat af en toe het oranje lichtje van de remblokken oplicht en dan zou hij een "slechte" pedaal hebben. Remblokken ok en geen foutcodes volgens collega.
Iemand dit al meegemaakt. Contacten ook ok. Enkel remschijven zijn in erbarmelijke staat, maar remblokken ok.