lichtje versleten remblokken licht soms op

5 reacties

Merk
Volkswagen
Model
Passat
Type
Onderwerp
Motorcode
tdi
Eerste inschrijving
januari 2003
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 09-10-2008 16:21

[113086]heb hier collega met volgend probleem. Klant klaagt dat af en toe het oranje lichtje van de remblokken oplicht en dan zou hij een "slechte" pedaal hebben. Remblokken ok en geen foutcodes volgens collega.

Iemand dit al meegemaakt. Contacten ook ok. Enkel remschijven zijn in erbarmelijke staat, maar remblokken ok.