Geplaatst: 01-02-2009 18:26
[121310]Hallo allemaal.
Ik heb hier een Vw Polo 1.9 D staan uit 1997.
Onlangs is deze ermee gestopt, en wilt nu niet
meer starten. Het voor gloei relais is vervangen,
accu is vervangen en gloeibougie zijn ook recent
vervangen.
Toch wilt de auto nog niet starten!!
Wie heeft een oplossing voor mij?!
Gr. Robin.