Geplaatst: 03-02-2009 15:11
[121464]L.S.,
Het volgende probleem:
De auto valt soms weg bij warme motor, foutcode P0510 stationair toerental sensor
Ik zie hier online een aantal threads staan over een slechte BDP sensor
Mijn vraag aan jullie:
Betreft het hier ook een slechte BDP sensor of is dit een andere sensor
Alvast bedankt,
Sjoerd