Geplaatst: 13-10-2008 16:23
[113328]Bij een new beetle cabrio moet de portierruit ongeveer 1cm zakken bij het openen van de deur. Dit gebeurt niet. De kap opende niet omdat de rechter ruitmotor defekt was. Deze heb ik vervangen en nu opent de cabriokap en de rechter portierruit normaal, doch het zakken bij het openen van de deur gaat niet. De microswich, ingebouwd in het slotmechanisme bleek defekt. Het complete slot werd vervangen, echter zonder resultaat. Kan iemand mij helpen?
De ruitmotor werd reeds bij een VW dealer geprogrammeerd (of gecodeerd).
Dank bij voorbaat. Paul