Geplaatst: 13-10-2008 18:33
[113333]hallo ik heb een probleem met partner dw8 koelsysteem bouwd erg veel druk op en gooit koelvloeistof er uit
de koppakking is al vervangen komt bij deze motoren wel eens voor scheur in de kop?
kachel word ook niet goed warm mischien waterpomp?