2 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 16-10-2008 12:21
[113520]Hallo,
De automaat van deze wagen schakeld niet op. Blijft dus in eerste rijden.
Iemand enig idee?
Boit defekt?
Groeten, Mario