Geplaatst: 16-10-2008 14:45
[113525]Auto heeft het volgende probleem:
Als men wegrijd met koude motor klinkt er rechtsvoor
een kloppend geluid.Er zijn al een hoop onderdelen vervangen oa
veerschotels, stabilisator stangen distributierien incl looprollen en waterpomp.
Schokbrekers zijn droog. Verder geen spelling op de rubbers, ophanging enz.
Als de motor 2 minuten gelopen heeft wordt het geluid minder. Geluid hoort men alleen
als de wagen rijd, dus niet bij stilstand.
Indien iemand hier ervaring mee heeft (gehad), alle reacties zijn welkom.
Mvrgr, Pascal