Geplaatst: 19-03-2008 0:04
[101174]wagen start niet als het gevroren heeft,anders start hij gewoon,als het gevroren heeft ben je wel 5min aan het starten,hebben al wel een nieuwe temp zender geplaatst,en we krijgen ook stroom op de gloei spiralen,wat kan dit verder nog zijn.
gr,
Hans l