Geplaatst: 03-02-2009 17:39
hallo ik heb hier een 206 cc
waarvan het dak niet meer open of dicht wil
we hadden het dak halverwege staan voor een probleem met een rubber, maar langzaam zakte hij toen naar beneden.
nu is hij niet meer omhoog te krijgen.
en de elektrische ramen werken ook niet meer
is er iemand die hier ervaringen mee heeft?????
alvast bedankt.
gr roy