Spiegelverwarming werkt niet !

3 reacties

Merk
Ford
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
Duratorq TDCi
Eerste inschrijving
januari 2008
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 24-03-2008 19:21

[101517]Het betreft een Transit "van" , zonder achterruiten (verwarming) en zonder voorruit verwarming !

De wagen is uitgerust met het "cool" en "comfort" pakket dit houd oa in dat de spiegels verwarmbaar zijn en elektrisch verstelbaar moeten zijn volgens de folder.

Nu is mijn probleem dat de spiegel verwarming het NIET doet, bij de Ford dealer zegt de ene dealer dat het zou moeten werken, en de andere dealer zegt dat het niet werkt als er geen achterruit verwarming en / of voorruit verwarming is gemonteerd.

De spiegel verstelling werkt wel zoals het hoort.

Heeft iemand dit probleem al eens eerder gehad en / of weet je mogelijk een oplossing?

De bedrading zit gewoon aan de spiegels, mogelijk kan dit simpel worden aangesloten.

Even een extra draadje trekken en evt. via een relais schakelen is natuurlijk een mogelijkheid, maar dat mag niet vanwege de garantie.

Op deze bus is ook nog eens een 4 jarig garantie pakket afgesloten, op zich natuurlijk fijn maar niet als je 4 jaar zonder spiegel verwarming moet doen.

Groet Ab