Geplaatst: 25-03-2008 9:48
[101536]De auto komt binnen bij ons met kapotte inlaatkleppen. 1 inlaatklep is af gebroken de gehele motor en alles gecontroleert verder geen onderdelen die kapot waren. Gereviseerde kop erop gezet en alles afgesteld, de auto loopt perfect en helemaal geen geluid. Opeens een hap geratel en weer de inlaatkleppen kapot. Heeft iemand dit wel eens meegemaakt? Ik zelf denk aan de variabele klepafsteller want t zijn alleen de inlaatkleppen verder is er niets te zien aan de motor. weet iemand hoe je die kan testen?