Geplaatst: 04-02-2009 15:40
[121535]Bij lange afstanden op autostrades valt de motor opeens uit. Je kan hem direct opnieuw opstarten, maar de wagen gaat niet meer voorruit. Na een tijdje wachten gaat de wagen weer zoals voorheen. En is het probleem terug opgelost. Ligt het aan de turbo zelf of aan iets anders. Nog iemand met dit probleem?