Geplaatst: 04-02-2009 22:56
[121579]Beste collega's bij ons doet zich het volgende probleem voor met een 206 cc van 2002. Snelheismeter geen signaal. Klok gewisseld probleem bleef zich voordoen. Signaal van snelheidgever gemeten dit was een keruige blokspanning. Nu is ons echter niet duidelijk welk component deze blokspanning omzet naar een digitaal signaal. Is dit de boordcomputer of de bsi? Alle regelapparaten die gebruik maken van dit signaal hebben storing.
wie weet raad.
We hebben wel geconstateerd dat de motor niet op timing staat maar heeft volgens ons niet veel invloed op de snelheidsmeter
mvg maurice