Geplaatst: 05-02-2009 9:49
[121593]Hallo mannen,
Ik heb een Vito die spontaan tijdens het rijden geen gas meer wil geven. Hij gaat dan stationair draaien en reageert niet meer op het gaspedaal. Als het contact uit is gezet en weer aan is gezet doet hij het weer.
Wie heeft er een wijs advies voor me ?
Dank !