Geplaatst: 25-03-2008 20:48
IK heb voor mijn zoon als eerste auto een dodge(chrysler) daytona opgescharreld,
2.5 liter 4 cil zonder turbo, maaar de toerenteller slaat nogal heen en weer, er zit een compleet nieuwe ontsteking op, het ding rijdt goed, alleen stationair loopt ie ook wat onregelmatig, iemand die mij hier wat kan helpen, de v8en kan ik wel dromen maar deze blokjes zeggen mij niks, ze zitten volgens mij ook in een le baron. (en misschien ook voyager). wil hem graag goed laten lopen voor als ie zijn rijbewijs haalt, (er zitten trouwens ngk bougies in , is dat wel wat?)
alvast bedankt
Peco Power