Geplaatst: 06-02-2009 8:57
Hallo
We hebben hier een audi A8 2.8 Quatro die af en toe afslaat. Met koud weer is het slimmer dan dat het wat warmer is. Er zijn geen foutcodes aanwezig.
Heeft iemand een idee wat het kan zijn?
Dacht zelf versmeerd gasklephuis.
Alvast beankt