Turbo defect.

3 reacties

Merk
BMW
Model
3-serie
Type
Onderwerp
Motorcode
2.0 150 pk
Eerste inschrijving
januari 2003
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 06-02-2009 23:36

[121759]Hallo.

Ik moet een turbo vervangen maar zit nu met de vraag hoe ik de olie uit de intercooler krijg en de uitlaat?

misschien iemand al gedaan?

En ik had iets gelezen over een klep die je mee moet vervangen?

alvast bedankt