Geplaatst: 06-02-2009 23:36
[121759]Hallo.
Ik moet een turbo vervangen maar zit nu met de vraag hoe ik de olie uit de intercooler krijg en de uitlaat?
misschien iemand al gedaan?
En ik had iets gelezen over een klep die je mee moet vervangen?
alvast bedankt