Geplaatst: 29-03-2008 10:32
Hallo,
Ik heb hier een passat variant 2.0fsi uit 2006, 48000 KM.
Deze motor loopt niet op alle cilinders, bij de dealer zijn er al 2 bobine's vervangen, men dacht dat het probleem hiermee was opgelost, niet dus!.
Storings codes uitgelezen, misfire cil 1 en 3, bobine's verrvangen, proefrit, opnieuw storing.
Storing code misfire cilinder 4 ??????,
De storing lijkt zich te verplaatsen, kan dit bijvoorbeeld iets met de EGR zijn?
Heeft iemand dit probleem eerder meegemaakt? , graag hoor ik van jullie.
M.v.g.Pieter de Jager