Geplaatst: 07-02-2009 10:48
[121779]Auto kwam terug van de poetser die stopte voor de deur en de auto sloeg af.
We wisten dat de waterpomp lekte........stom..eigen schuld, riem gebroken.
Nu is mijn vraag of er altijd schade is of dat je mazzel kan hebben.
Nieuwe riem gemonteerd en ,motor loopt. alleen op cil 2 helemaal geen compressie
cil 3 beetje compressie 4 bar
cil 4 nog meer 7 bar
en op de eerste cilinder 10.5 bar compressie
Uitlaatspruitstuk zit ook een scheur.
Nu stottert de motor en loopt niet echt goed.
Zouden dan de kleppen krom zijn of staat de d.riem een tandje verkeerd?