Koppakking

2 reacties

Merk
Fiat
Model
Punto
Type
Onderwerp
Motor
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 1997
Brandstof
Benzine

Stampgek

Lid sinds: 05-12-2025

Bijdragen: 10

Geplaatst: 27-12-2008 19:22

het gebeurt wel vaak bij fiat dat de koppakking lekt gaat  (meestal dikke witte rook uit de uitlaat je zegt t zelf al zuipt koelvloeistof  )


om het zelf te doen ja hangt er vanaf   heb je het al eens eerder gedaan ?


komt nog redelijk wat bij kijken 


advies om het te laten doen door iemand die er ervaring mee heeft lijkt me het beste