Geplaatst: 27-12-2008 19:22
het gebeurt wel vaak bij fiat dat de koppakking lekt gaat (meestal dikke witte rook uit de uitlaat je zegt t zelf al zuipt koelvloeistof )
om het zelf te doen ja hangt er vanaf heb je het al eens eerder gedaan ?
komt nog redelijk wat bij kijken
advies om het te laten doen door iemand die er ervaring mee heeft lijkt me het beste