Geplaatst: 06-04-2008 18:34
[102305]deze temp. meter gaat maar een klein beetje omhoog
hebben de thermostaat vervangen en ook het temp. contact maar tot nu toe is er geen verandering
als ik de stekker van de temp. contact afleg gaat de temp. meter volledig omhoog
denk zelf aan de meter in het dashbord maar ben niet zeker
de fiche naast de batterij heb ik ook gecontroleerd en alles heel goed