3 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 20-10-2008 16:29
[113767]Auto slaat slecht aan bij koude motor,pas na heel lang doorstarten pakt die aan.Warme motor geen problemen.Geen foutcodes in het geheugen.Iemand enig idee?