Geplaatst: 19-10-2008 11:50
[113681]Ik hem een kapotgelopen motor gemaak, 4x nieuwe kleppen. Nu loop hij goed maar met koude motor staat hij stationair te halen, tussen 400 en 1400 toeren, en stotterd (alleen met koude motor) boven de 2000 toeren.
Iemand een ide? ik kom er even niet uit. deze kop heb ik al 100x gedaan, nooit problemen gehad.